reede, 1. detsember 2017

Muumide jõuluaja algus

Koos lumega saabus ka meie rühma jõuluaeg...kaunistasime oma toad, ja tõime tuppa kuuse. Kuusele said sel aastal ehteks laste meisterdatud savist öökullikesed ning lõnganukud (mille tegime vanaaegsete mänguasjade teema raames). Ka päkapikusussid said üles pandud ning ootavad esmaspäeva...loodetavasti tulevad siis meile külla päkapikud ning sussidest võib leida head ja paremat :)



Muumide jõulusoovid: 

Martin: Häid jõule...rohkem ei tea. Et päkapikud tuleksid. Ilusat lumist talve!

Sandra: Et mul käiks iga talv ainult päkapikk ja jõuluvana. Ma tahan lasteaias nende süles olla, kui meil tuleb pidu. 

Dmitri: Et meie kuusk on nii ilus, mulle meeldib see. Et tuleb lumi. 

Lee: Palju õnne. Mina tahan jõuluvanale sülle. 

Mia: Et jõuluvana tooks kingitusi. 

Adelina: Et piparkoogid oleksid head. Et inimesed ei olnud haiged. 

Mirtel: Head jõule! Rohkem ei tea. 

Anita: Jõuluvana kallis, palun anna mulle kingid. 

Roman: Et meie kõigil on tubli sünnipäev.


Rahulikku ning lumerikast jõuluaega!




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar